Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2007 08:54 - Човек се определя от това какъв е, а не къде живее
Автор: slynchev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1358 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2007 12:40


Аз съм един от българите, които живее по света. Живея в град Бърлингейм (Районът на Санфранциския залив) в щата Калифорния, САЩ. Невероятно е как някои хора реагират като разберат, че живееш някъде другаде извън България, не дай си боже да е на по-хубаво място. Това за по-хубавото е субективно, просто го казвам като израз. Тъй като непрекъснато се интересувам, правя и се занимавам с български неща, за щастие съм установил, че има много хора, които споделят моето мнение, въпреки това другите не са малко. Живея от 7 години извън България и имам наблюдения от доста хора не само в САЩ и България, но и в други страни и извода ми е, че хората се определят от интересите си. Например, някои в България, Канада и САЩ държат много да пишат на кирилица. Други пък техни съседи в дадената страна въобще не държат. Затова точно тези хора, които държат в трите държави са по близки по интереси в конкретния случай отколкото група хора само в една определена държава. Това е само един пример, мога да дам много други такива.

Въпреки това, средата много влияе на хората, особено в не много добре развито модерно общество. Например, ако всички медии в България почнат да бълват информация как българите в САЩ да речем са до един крадци, убийци, престъпници и какви ли не други, мнението на хората в България може да се промени, тъй като има силно външно влияние.
Това за не много модерното общество не го казвам като обида, а като наблюдение. За мен едно общество е развито ако е гъвкаво, има голяма обществена активност, отговорност и е развито в много други аспекти. В България за съжаление са единици хората, които мислят по този начин. 

Не знам дали излезе нещо от този постинг (абе, няма ли по-подходяща българска дума? :) и се надявам да се сработим тук, щото ми идват доста идеи и ще поствам разни нещица.



Тагове:   човек,   Какъв,   определя,


Гласувай:
0



1. aloha - мисля си
01.02.2007 12:35
че не е важното къде си, а как се чувстваш...какво искаш от живота,как да го постигнеш....
много хора си мислят, че като са отишли един път,дори два пъти в Америка и разбират много неща...започват да преследвам американската мечта и забравят от къде са тръгнали...а всъщност много бързо могат да се приземят на земята,без дори да подозират за това. според мен трябва да си адекватен в исканията си спрямо настоящето....
цитирай
2. dosheva - ?!
02.02.2007 11:37
не ми стана ясно - за модерното общестово.
Както в България, така и в САЩ като решат медиите да правят пропаганда - си я правят. Ето, питай някой американец - Добри ли са иракчаните? Нали се сещаш какво ще ти отговорят.
Същият пример мога да ти дам с Европа. Имам позната в Испания, която разказва, как в Испания всички си мислят, че ние тук живеем в колиби, караме каруци...щото това им давали по телевизията.
Аз съм казала - докато не го видя, не го вярвам. Та ако ще и да ми разправят, че земята се върти. :):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slynchev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37798
Постинги: 12
Коментари: 65
Гласове: 81
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031