Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2007 07:21 - Обръщение на Първанката към Жорката Храстов по повод посещението му
Автор: slynchev Категория: Забавление   
Прочетен: 1292 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2007 07:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ентусиазиран, че Жорката приема поканата му и ще гостува в България с жена си Лора Храстова, Първанката сяда и започва да пише следното обръщение, което да изпрати на Жорката и да разпространи по медиите:

Жоре!

Нямам думи да изразя радостта ми, че ще ми гостуваш с Лоричка в България! Твоето посещение ме кара да се чувствам много щастлив. Аз рядко пътувам по света освен до Русия (тогава, когато бях агентче и сега като президент) и затова съм решил да поканя всички да ми дойдат на гости в България. Хем ще спестя от транспортни разходи, хем ще видиш нашата хубава държава.

От мое име и името на братския български народ искам още отсега да те приветствам с добре дошъл и да пратя поздрав на братския американски народ! Сигурен съм, че ще си изкараш добре в България, разбира се съм ти приготвил и специална програма. Ето я и нея:

1. Ще държиш слово на площад Батенберг. Задължително е да се държиш властнически (ти имаш ли нужда от този съвет?) и да помахваш с ръка лека-полека (пращам ти специален запис с български документални кадри преди 1989 г., там Тошето ще те научи как).
 
2. Ще те ескортираме до новото супермодерно американско посолство. Моята юридикция свършва там, но от това което чувам, там сте се укрепили като за 3-тата световна: 7-8 подземни етажа, шпионска техника, и т.н.

3. Ще те разведа по братските американски бази в България. Моите приятели агенти ще ти дадат местни сведения за това как можете да бомбандирате Близкия изток без да напускате България (жалко, че въобще трябваше да ви даваме летищата, с тая техника, която имате няма да имате нужда от тях въобще).

4. Ще те карам на тур из цяла България. Нашата страна преживява невероятен строителен бум, препоръчвам ти да си вземеш няколко къщи, една на село, една на морето и една на планината. Така ще можем да сме по-често заедно Жоре!

5. За Лоричка сме уредили вечери по луксозни ресторанти, модни дефилета и благотворителни мероприятия. Ама тя толкова си пада по тях!

Жоре, освен програмата искам да ти дам и няколко съвета за това как можеш да се адаптираш по-добре в България по време на престоя ти тук.

1. Не издавай заповеди. Тук хората много слушат и изпълняват без да се замислят. Някои почват да се подмокрят само като чуят думата американец, а ти като дойдеш незнам какво ще правят. Чувам, че вече се прави нов клон на църквата наречен "Бушевианство".

2. Жорка, колкото и да ми е неприятно да ти го кажа, трябва да внимаваш. Ние българите сме си малко калъч хора, мълчим, мълчим, ама като се отприщим, седи та гледай. Препоръчвам ти да внимаваш с нископрелитащи случайно или неслучайно хвърлени гранати, жълти павета или подадени чадъри.

3. Препоръчвам ти да се разведете с Лора още преди да дойдете. Искрено ти желая да не преживяваш скандал ала Люински, защото нашите момичета ще те изкушат. Нали гледаш Фешън ТВ Жоре? Ами нашите момичета изглеждат всички като тези манекенки по ТВ. Те много обичат мъже с пари, а ако са чужденци направо се събличат без да питат. А за Лоричка препоръчвам да не стъпва във Варна. Там има едни наричат ги гларуси...абе като дойдеш ще ти обясня.

Това е Жоре!

Ох, и аз нещо се подмокрих. А и Жоре, щях да забравя. Ти като главнокомандващ на целия демократичен и недемократичен свят трябва да издадеш заповед всички президенти по света да се прекръстят на Георги като нас. Имаме хубаво име нали?

Твой,

Първи


Тагове:   МУ,   обръщение,


Гласувай:
0



1. sunflower - Поздравления за писмото!
25.04.2007 08:33
И аз съм антихраст! :)))))
цитирай
2. estrella - Слънчев
25.04.2007 12:52
голяма забава. Особено чадъра;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: slynchev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 37830
Постинги: 12
Коментари: 65
Гласове: 81
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930